(Samo)promocija v času korone

  • 18. 3. 2020

Čeprav sem tudi sam prestavil prestavo niže, vsaj zaenkrat kaže, da bo letošnje leto finančno znosno. Vseeno pa globoko sočustvujem s kolegi, ki so čez noč ostali povsem brez prihodkov. Prav zato smo v teh dneh nekoliko več na vezi in kolikor znam pomagam in jih spodbujam, da kljub depresivni situaciji delajo na svojem biznisu. 

Verjamem, da se v vsaki situaciji najde nekaj dobrega, če le pogledaš v pravo smer. Kulturne ustanove ponujajo brezplačne vsebine (Metropolitan Opera), podjetja ponujajo brezplačne dodatne storitve (Loom)  ali pa so njihovi paketi brezplačni za izobraževanje ustanove (Adobe).
Tudi v Sloveniji so ponudniki telekomunikacijskih storitev Telekom Slovenije, Telemach, T-2 in A1 ponudili brezplačne razširjene sheme, nekatera IT podjetja so ponudila svoje programe za delo na daljavo, založbe pa ponujajo brezplačna gradiva za učenje. V tem tednu je bilo in še bo kar nekaj brezplačnih strokovnih webinarjev, na primer Spletne urice.

Če imate zaradi zmanjšanje naročil trenutno nekoliko več časa, ga poskusite kar se da izkoristiti. Vprašajte se, kaj lahko danes storite takega, da svojim strankam olajšate življenje.

Nekaj hitrih predlogov:

Če ste lastnik restavracije, z družino posnamite svoj najljubši recept in ga objavite na IG video ali youtube kanalu.

Če ste frizer, objavite video, kako si lahko ljudje doma postrižejo konice.

Če ste lastnik cvetličarne, spišite blog, kdaj kako sejati začimbe.

Če ste tapetnik, objavite video, kako sam preobleči kuhinjski stol.

Če ste psiholog, s kolegom posnemite podcast na temo bivanja v izolaciji.

Resnici na ljubo, škodilo ne bi, če bi tovrstne vsebino objavljali ves čas. Je pa to obdobje idealno za tovrstne eksperimente, saj imamo vsi več časa, hkrati pa je velika verjetnost, da so tudi vaše stranke zalepljene v ekran.

Pa podajmo še en konkreten primer. Danes sem zasledil, da moj firzer pripravlja nagradno igro. Da bi vzpodbudil ljudi, naj bodo doma, je priredil natečaj StrižeFANija, pri katerem bo za nagrado za najbolj zabaven video domačega striženja podelali zelo velikodušno nagrado – celo leto brezplačnega striženja za vašo družino, povrh tega pa še za tri kolege.

Kar je najbolj fascinantno pa je to, da gre za frizerja, ki je tako dober, da tovrstne promocije sploh ne potrebuje, saj stranke naroča tudi za dva meseca vnaprej.

Pazite le, da boste etični. Ne izkoriščajte situacije za pushanje prodaje svojih plačljivih storitev, ampak skušajte iskreno pomagati. Tudi meni bi bilo v tem trenutku lažje pogledati epizodo priljubljene serije, kot pa spisati ta sestavek.

 

Leave a Reply